Services - AMADA EU

Services

/

Teknologi er blot begyndelsen

Når du køber AMADA maskiner kan du være sikker på at servicekvaliteten matcher maskinteknologien.
Fra installation og træning på stedet til vedligeholdelse og dækning ved nedbrud.
AMADA har branchens førende team, der leverer tjenester og support til at beskytte din investering for livstid.


Vores servicer omfatter:

Økonomi, helpdesk support/telefon, planlagt vedligeholdelse (planlagt service), dækning ved nedbrud, dele, værktøjsopstilling, software, værktøjsdesign og fremstilling, træning, applikations-support og maskinomplacering.
Vi er her for at hjælpe og yde support så vi kan maksimere din produktivitet.

KUNDESERVICE

AMADAS kundesupport er uden sidestykke.

AMADAS servicecenter er dit første stop for service, vedligeholdelse og support ved nedbrud.
Med placeringer over hele UK Group, er vores teams erfarne produktspecialister, uddannede i installation, nedbrud, rutinemæssig service og software-support.

MERE

KUNDETRÆNING

Omfattende træningsprogrammer sikrer operatørens evne til at opnå det maksimale udbytte af udstyret. AMADA træningsskoler muliggør at kunder kan lære nye færdigheder i et tempo der passer til dem. Dette vil til gengæld betyde at din virksomhed profiterer på korrekt, sikker og produktiv brug af AMADA udstyr.
 

MERE

MASKINFLYTNING

For de flest virksomheder indenfor pladebearbejdningsindustrien udgør maskiner og udstyr de mest værdifulde aktiver i virksomheden. Minimering vi produktionsafbrydelser i forbindelse med flytning, kræver omhyggelig planlægning, koordinering af teknikere, leje af kran og transport af maskinen.

MERE