AMADA Software Hotline

Amada Software hotline er tilgængelig for alle kunder til at kontakte os med spørgsmål, forespørgsler og problemer med Amada softwaren. Garanti og kontrakt kunder kan forvente at blive forbundet med en software ekspert, der er fortrolig med både drift og servicering af din Amada softwarepakke. Ikke-kontrakt kunder kan anmode om fjernsupport mod gebyr på samme måde som garanti & kontrakt kunder.

Amada Software hotline er tilgængelige mandag - torsdag fra 8:00 til 16:00 og fredag 08:00 til 14:00 og kan kontaktes direkte via telefon eller e-mail. Der ydes support til kunder via telefon, e-mail og vores remote support software.

 

Amada Software Hotline er en integreret del af vores service-hotline-system, hvilket betyder, at alle opkald er logget og registreret for vores egne interne kvalitetskontrolsystemer, der løbende sikre forbedringer i vores hotline support, som vi yder vores kunder.

Amada Software Hotline - 75 63 14 00
Amada Software Email - software@amada.dk