Vedligeholdelse/Softwarekontrakter - AMADA EU

Support

Vedligeholdelse/Softwarekontrakter

/

AMADA servicekontraktdækningen muliggør at kunder kan fokusere på den vigtigste faktor - Produktionen. En kontraktfastholdelsesrate på 97 % viser med al tydelighed at vores kunder har tillid til os.

En AMADA servicekontrakt giver dig fred i sjælen med førsteklasses support fra lokale teknikere indbefattet rejse og arbejdskraft, planlagte servicer med AMADA godkendt serviceoversigt og selektive rabatter på reservedele og værktøjsopstilling. En kontrakt tilvejebringer den ideelle måde at minimere de løbende omkostninger ved maskinejerskab. Ved at tilvejebringe et planlagt vedligeholdelsesprogram kombineret med synlige og yderst konkurrencedygtige priser, så er du i kontrol af udstyrets levetidsomkostninger.

 

VEDLIGEHOLDELSESKONTRAKTER

Tilvejebringer den ideelle måde at minimere de løbende omkostninger ved maskinejerskab

AMADAS servicekontrakter omfatter:

  • Ubegrænset maskindriftstimer
  • Arbejdskraft, rejse og indkvarteringsomkostninger
  • Planlæg servicetidsplaner
  • Selektive rabatter på værktøj og reservedele
  • Support fra lokale teknikere over hele Danmark
  • Tekniker respons indenfor 24 timer (man. til fre.)
  • Tredjepart arbejdskraft og reservedele

SOFTWARE-KONTRAKTER

Komplet dækning og ro i sjælen

AMADAS software-kontrakt giver komplet dækning og ro i sjælen for problemfri produktionsstrøm. Med en software support-kontrakt får du ubegrænset adgang til vores tekniske support-servicer.

Altid up to date - Du modtager de nyeste versioner af al AMADA software.

Effektiv support - AMADA seneste sikre fjern-support-servicer giver en direkte forbindelse til din produktion.

Sikkerhed - Jævnlige opdateringer og system statuscheck for at sikre dine data er sikre og beskyttede.

CONTACTS

VEDLIGEHOLDELSESKONTRAKTER

  • + 45 75 63 14 00
  • service@amada.dk

SOFTWARE-KONTRAKTER

  • + 45 76 28 20 09
  • software@amada.dk